Több üzletet szeretnél email kampányaidból? Szegmentáljuk adatbázisodat, hogy mindenkit a megfelelő ajánlattal találhass meg!
Elemezzük az ügyfeleidről rendelkezésre álló adatokat, hogy megtaláljuk a legmegfelelőbb szegmentációs technikát. Több adatbázis esetén összefésüljük az elérhető adatokat, hogy a lehető legtöbb információ alapján képezhessünk csoportokat. Az alapvető demográfiai adatok mellett a vásárlási szokásokat és egyéb viselkedés alapú adatokat is figyelembe vesszük a szegmentációs modell kidolgozásakor. Több módszert, így az LTV (lifetime value vagy lifetime cycle) és RFM (recency, frequency, monetary) modelleket is alkalmazzuk a kulcsügyfelek azonosítására. Tudjuk, hogy minden megbízó más adatokkal dolgozik, ezért minden esetben személyre szabott modellt dolgozunk ki. Mindig még jobb eredményre törekszünk, ezért folyamatosan felülvizsgáljuk és optimalizáljuk a szegmentációs folyamatokat.Nincs még hozzáférésed kampányaidhoz?
Lépj velünk kapcsolatba!